Τρίτη 31 Μαΐου 2011

O χωρισμένος πλέον chef αποκαλύπτει πως είναι gay friendly



chef, gay, chef, gay
Καλεσμένος στο Πρωινό Mou, ο Δημήτρης Σκαρμούτσος...
παραδέχτηκε ότι έχει τύχει να δεχθεί φλερτ από άντρα, αποκαλύπτοντας την αντίδρασή του.
Ναι, έχει συμβεί. Παλιότερα, στην Αμερική είπε αρχικά ο 41χρονος σεφ. Αισθάνθηκα λίγο άσχημα γιατί δεν είμαι έτσι.
Απλά με τον δικό μου τρόπο, πολύ απλά και πολύ ήρεμα, του έδωσα να καταλάβει ότι μπορούμε να είμαστε φίλοι γιατί πιστεύω ότι οι gay άνδρες έχουν μερικά πολύ καλά χαρακτηριστικά –είναι πολύ έξυπνοι, ευγενικοί, πιο καλλιεργημένοι κλπ συνέχισε, χαρακτηρίζοντας μάλιστα τον εαυτό του gay friendly: Είμαι gay friendly, έχω φίλους gay και μεγάλωσα σε μια κοινωνία πολύ ανεκτική με τους gay, στο Λος Άντζελες. Συνεχίζοντας, μάλιστα, αποκάλυψε πως έμενε στη gay συνοικία της πόλης, καθώς εκεί δεν υπήρχε εγκληματικότητα!

Αν και πριν από μερικούς μήνες ο Δημήτρης Σκαρμούτσος μιλούσε με πολύ γλυκά λόγια για τη σύντροφό του, σήμερα η σχέση αυτή έχει τελειώσει: Είμαι μόνος απάντησε σε σχετική ερώτηση του Γιώργου Λιάγκα, στο Πρωινό Mou το πρωί της Τρίτης.

Νομίζω ότι στα είκοσί μου έκλαιγα εγώ περισσότερο για τις γυναίκες. Μετά απλά χαλάρωσα δε δίστασε να παραδεχτεί, ενώ σχετικά με όσα έχουν ακουστεί για εκείνον και την προσωπική του ζωή μετά τη συμμετοχή του στο Master Chef, εξήγησε: Η μάνα μου δε γελούσε, αλλά εγώ γελούσα. Της έλεγα μάνα, μην ακούς, σε παρακαλώ, εγώ όμως γελούσα.

Παρ όλα αυτά, ο 41χρονος σεφ τόνισε πως από την τηλεόραση έχει κερδίσει αρκετά πράγματα: Έχω κερδίσει, πρώτα από όλα, κάποια χρήματα που δεν θα τα έβγαζα αλλιώς. Έχω κερδίσει την αγάπη του κόσμου, γιατί -ας μην γελιόμαστε- είναι ωραίο να σε σταματάνε στο δρόμο και να σου λένε πόσο τους αρέσεις, και επίσης έχω λίγο δώσει να καταλάβουν ότι το διαφορετικό δεν είναι κακό.

Πηγή  www.axortagos.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου