Τετάρτη 24 Οκτωβρίου 2012

Ατάκες για status



Λιγες ατάκες για να γελάσετε ... θα επανέρθουμε με πολύ περισσότερες


-Θέλω πάλι να πάω στο Παρίσι.
-Έχεις ξαναπάει;
-Όχι,το ξαναήθελα.

..................................................................

Θα ήθελα πολύ να ήξερα ποιος βάζει τις βιταμίνες στις φακές και στο σπανάκι αντί να τις βάζει στον γύρο και στις σοκολάτες ειλικρινά.

.........................................................................

Γυναικα: Μωρο μου ειδες πουθενα το βιβλιο μου?
Αντρας: Πιο βιβλιο σου αγαπη μου?
Γυναικα: Εκεινο που ελεγε “ΠΩΣ ΝΑ ΖΗΣΕΤΕ 100 ΧΡΟΝΙΑ”
Αντρας: Το πεταξα εννοειτε!!
Γυναικα: Γιατι ρε μωρο μου?
Αντρας: Γιατι ειχε αρχισει να το διαβαζει η μανα σου!


.................................................................................................

Aν το χρήμα μιλάει ... το δικό μου γιατί λέει πάντα ΑΝΤΙΟ !!!!

................................................................................

Πρώτη χρονιά που δεν πήρα κιλά στις διακοπές.
- Πρόσεχες;
- Δεν πήγα.


.........................................

Ο πελ-αργός λέγεται έτσι γιατί κάνει εννιά μήνες να έρθει. Αλλιώς θα λεγόταν πελα-γρήγορος…

....................................................


Διόδια Ελευσίνας:
Ταμίας: -3.20€ κύριε.
Οδηγός: – 3.20€?!? Η τιμή είναι με πρωινό;
.................................................
Πινακίδα σε ταβέρνα:
«ΟΠΟΙΟΣ ΠΙΝΕΙ ΓΙΑ ΝΑ ΞΕΧΑΣΕΙ, ΠΑΡΑΚΑΛΕΙΤΑΙ ΝΑ ΠΡΟΠΛΗΡΩΣΕΙ!»
.................................................
Πήγα να βάλω βενζίνη 10 ευρώ και ο βενζινάς, μόλις είδε το δεκάευρω, μου έφερε την κάνουλα στη μύτη να την μυρίσω….
..........................................................................
…..ότι δε σε σκοτώνει…..κακά τα ψέματα……
…………………………….ένα κουσούρι στο αφήνει!!!
....................................................
Δυο Λαρισαίοι παίζουν το παιχνίδι των ερωτο-απαντήσεων.
- Πες μι, ήνα έλληνα ποδουσφαιριστή που ήπαιζε στην Ελλάδα και τούρα παίζει στου εξωτερικού;
- Τσάρτας, του απαντά ο άλλος.
- Ούι βλάκα, αυτό ήνι γιοφύρ…
............................................................................
Να σας πω τι ψάχνω;;;
Ψάχνω να βρω κάποιον που θα μπει στην ζωή μου κατά λάθος….αλλά μετά θα παραμείνει εκεί επίτηδες!
........................................................
Kάποτε πηγαίναμε super market με 100 δρχ. και πέρναμε 1 coca-cola, 1 κρουασάν, 3 μολύβια, 2 στυλούς, 3 γόμες….
TΩPA PE ΓAMΩTO BAΛANE KAMEPEΣ..!!
......................................................................................
Αφού οι γυναίκες ισχυρίζονται ότι όλοι οι άντρες είναι ίδιοι, γιατί ανησυχούν τόσο πολύ για το αν τελικά θα διαλέξουν τον σωστό?
....................................................................
Συζητούν η wikipedia, η google, το ίντερνετ και το ρεύμα…
- Wikipedia: Εγώ ξέρω τα πάντα!
- Google: Εγώ έχω τα πάντα!
- Internet: Χωρίς εμένα δεν έχετε αξία!
- Ρεύμα: Σοβαρά;
..................................................................................................
- Να γινόταν με τη βροχή να πλενόντουσαν τα αυτοκίνητα κι από μέσα…
................................................................

Πήγα να αγοράσω καυσόξυλα για το τζάκι και η πωλήτρια έγραψε στην απόδειξη ... καυ/λα .. κάτι άλο μάλλον είχε στο μυαλό της ... ???







Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου