Τρίτη 3 Ιανουαρίου 2012

Eίπε όχι στη χημειοθεραπεία για να γεννηθεί το μωρό της υγιές





H Jenni Lake είπε όχι στην χημειοθεραπεία για να γεννηθεί το μωράκι της υγιές. Αυτό της κόστισε τη ζωή.
Η Jenni είχε χτυπηθεί από καρκίνο στον εγκέφαλο και τη σπονδυλική της στήλη. Λίγο πριν γίνουν οι διαγνώσεις έμαθε ότι είναι έγκυος.

Αποφάσισε να μην κάνει έκτρωση, αλλά ούτε και χημειοθεραπεία, αφού οι γιατροί την ενημέρωσαν πως το μωρό της μπορεί να γεννηθεί με προβλήματα λόγω των φαρμάκων. Αυτό ήταν αρκετό για να πάρει την απόφασή της.
“Μπορεί εγώ να μην τα καταφέρω” είπε στους γονείς της, “αλλά θέλω το μωρό μου να γεννηθεί υγιές.”
Προς το τέλος και ενώ η Jenni έμπαινε στις μέρες της, έγινε η εισαγωγή της στο νοσοκομείο. Στις 09/11 γέννησε ένα υγιέστατο αγοράκι.
Λίγες μέρες αργότερα έχασε τη μάχη με τον καρκίνο. Λίγο πριν πεθάνει είπε στη νοσοκόμα: “Εγώ το χρέος μου το έκανα. Νιώθω καλά με τον εαυτό μου. Το παιδί μου θα έχει την καλύτερη τύχη”.
Τώρα το παιδί της μεγαλώνει στην αγκαλιά της γιαγιάς του, της μητέρας της Jenni.








Πηγή     akous.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου