Κυριακή 13 Ιανουαρίου 2013

Οι 15 πιο προκλητικές δηλώσεις της Merilyn Monroe που άφησαν εποχή!



Σχετικά πρόσφατα συμπληρώθηκαν 50 χρόνια από το θάνατο του μύθου της μεγάλης οθόνης, Μέριλιν Μονρόε....

 Η ιστορία της είχε δώσει συχνά το ρόλο του τραγικού θύματος, της πλατινένιας ξανθιάς, αντικείμενο του πόθου, που ήταν στον οίκτο των αντρών του Χόλιγουντ. Όμως ενώ η Μέριλιν ήταν μία μπερδεμένη, συχνά «δύσκολη» φιγούρα, ήταν επίσης έξυπνη, ευφυής και με αυτογνωσία.[msn]


«Το s e x είναι μέρος της φύσης. Κι εγώ συμφωνώ με τη φύση».

«Ένα έξυπνο κορίτσι φιλάει αλλά δεν αγαπάει, ακούει αλλά δεν πιστεύει και φεύγει πριν την αφήσουν».

«Το Χόλιγουντ είναι ένα μέρος όπου σε πληρώνουν χίλια δολάρια για ένα φιλί και πενήντα σεντς για τη ψυχή σου. Το ξέρω επειδή απέρριψα την πρώτη πρόταση πολύ συχνά και συνέχισα να αρνούμαι τα πενήντα σεντς».

«Είναι καλύτερο να σε ξέρει ολόκληρος ο κόσμος, ακόμα και ως μία σταρ του σεξ, παρά να μην ξέρουν καθόλου»

«Ένα κορίτσι ξέρει τα όριά της, όμως ένα έξυπνο κορίτσι ξέρει πως δεν έχει κανένα».

«Εάν μπορείς να κάνεις μία κοπέλα να γελάει, μπορείς να τη βάλεις να κάνει τα πάντα»

«Οι γυναίκες που επιδιώκουν να είναι ίσες με τους άντρες, στερούνται φιλοδοξίας».

«Στο Χόλιγουντ η αρετή ενός κοριτσιού είναι πολύ λιγότερο σημαντική από το χτένισμά της».

«Oι ψευδαισθήσεις μου δεν είχαν τίποτα να κάνουν με το να είμαι μία καλή ηθοποιός, αφού ήξερα πόσο τρίτης ποιότητας ήμουν. Μάλιστα μπορούσα να νοιώσω την έλλειψη του ταλέντου μου, λες και ήταν φτηνά ρούχα που φορούσα από μέσα. Όμως, Θεέ μου, πόσο ήθελα να μάθω, να αλλάξω, να βελτιωθώ!»

«Τι φοράω στο κρεβάτι; Μα φυσικά Chanel No. 5».

«Οι σύζυγοι είναι κυρίως καλοί ως εραστές όταν απατάνε τις γυναίκες τους».

«Η αυτοκτονία είναι προνόμιο ενός ατόμου. Δεν πιστεύως πως είναι αμαρτία ή έγκλημα, είναι δικαίωμά σου να το κάνεις. Αν και δεν θα σε πάει πουθενά».

«Εάν τηρούσα όλους τους κανόνες, δεν θα είχα φτάσει πουθενά».

«Έχω συχνά σταθεί σιωπηλή σε πάρτι για ώρες, ακούγοντας τα κινηματογραφικά μου είδωλα να μετατρέπονται σε βαρετούς, μικρούς ανθρώπους».

«Ο κόσμος έχει την συνήθεια να με κοιτάζει λες και είμαι κάποιο είδος καθρέφτη αντί για ένα άτομο. Δεν βλέπουν εμένα, αλλά βλέπουν τις ίδιες τις άσεμνες σκέψεις τους, και μετά κρύβονται κάτω από ένα ψεύτικο προσωπείο και αποκαλούν εμένα άσεμνη».




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου