Κυριακή 10 Ιουλίου 2011

Σάρρα Ράπτη: Η επιστολή που "καρφώνει" τον Τριανταφυλλόπουλο...

 Καλησπέρα σας,
Λέγομαι Σάρρα Ράπτη και προ τριετίας ήμουν υποψήφια βουλευτής στο νομό Λασιθίου με το κόμμα της Νέας Δημοκρατίας. Έχω  εργαστεί  στον τομέα του τουρισμού για περισσότερο από 10 χρόνια και οι σπουδές μου είναι πολιτικές επιστήμες και φιλοσοφία. Το γράμμα αυτό δεν είναι απολογητικό ούτε για τις επιλογές που έχω κάνει μέχρι και σήμερα στη ζωή μου ούτε όμως και κατηγορηματικό προς οποιονδήποτε θέλησε να με ενοχλήσει είτε άμεσα είτε έμμεσα με δηλώσεις του είτε με πράξεις του. Σκοπός αυτού του γράμματος είναι να ειπωθεί μια απλή αλήθεια για τους λόγους που αποφάσισα να ασχοληθώ με τα κοινά. Και ν΄απαντήσω στον Μάκη Τρινταφυλλόπουλο ο οποίος και με κάλεσε στην εκπομπή του και δε μου έδωσε την δυνατ΄'οτητα να μιλήσω παρά την επίθεση που δέχτηκα απο τον ίδιο...
  Επιστρέφοντας από την Αμερική μετά το πέρας των σπουδών μου, και έχοντας δει πως μπορεί να λειτουργήσει μια οργανωμένη κοινωνία, χωρίς αυτό βέβαια να σημαίνει ότι εξιδανικεύω την Αμερική ως χώρα, βρέθηκα αντιμέτωπη με την πραγματικότητα που όλοι μας κατά καιρούς αντιμετωπίζουμε. Εμπάθεια, κακία, διαφθορά,  και μια χώρα η οποία κυβερνήτο από ανθρώπους με μέτριες? γνώσεις ως προς το αντικείμενο που πραγματεύονταν, αλλά με πολύ καλές γνώσεις στο πώς να εκμεταλλεύονται προς όφελος τους πράγματα και καταστάσεις. Επειδή όπως προανέφερα οι σπουδές μου είναι πολιτικές επιστήμες, και θεωρώντας ότι η εργασία μου στον τουρισμό μου έχει προσφέρει αρκετές γνώσεις στον εν λόγω τομέα, πίστεψα ότι η ενασχόληση μου με τα κοινά ίσως να ήταν η αφορμή να ακουστούν κάποιες απόψεις που θεωρούσα σημαντικές και αφορούσαν αυτό τον τομέα, χωρίς βέβαια ποτέ να έχω κατά νου ότι  γνωρίζω τα πάντα η ότι έχω το αλάθητο. Το πώς ακριβώς αντιμετωπίστηκα καθ’ όλη τη διάρκεια αυτής μου της κίνησης δεν είναι επί της παρούσης να το συζητήσω.
Παρόλ’ αυτά, προ ημερών, βρέθηκα να απολογούμαι γι’ αυτή μου την επιλογή, η οποία θέλω να τονίσω ότι ήταν απολύτως ενσυνείδητη και δεν έχω μετανιώσει για όλα όσα έκανα και είπα. Συγκεκριμένα, την Πέμπτη 7 Ιουλίου, βρέθηκα να είμαι καλεσμένη στην εκπομπή «Ζούγκλα» του Κου Τριανταφυλλόπουλου με την ιδιότητα της υποψήφιας βουλευτή. Στην ίδια εκπομπή καλεσμένος ήταν και ο Κος Σταμάτης, βουλευτής εν ενεργεία της Νέας Δημοκρατίας στο νομό Αιτωλοακαρνανίας. Ο Κος Σταμάτης κατά τη διάρκεια της εκπομπής θεώρησε καλό να αναφέρει τον αποτροπιασμό του για τις εξελίξεις στην πολύκροτη υπόθεση της Siemens και ότι μετά από τόσα χρόνια ήταν η πρώτη φορά! που ένιωσε ντροπή για το βουλευτικό του αξίωμα. Επειδή δυστυχώς έχω το καλό-κακό να λέω αυτά που πιστεύω, τον ρώτησα πολύ απλά γιατί δεν παραιτείται. Ο ίδιος στην προσπάθεια του να υπερασπιστεί τον εαυτό του μου είπε ότι εκείνη την ημέρα είχε μάθει τη συγκεκριμένη εξέλιξη. Μη δεχόμενη τα λεγόμενα του, του είπα ότι δεν είναι σωστό να λέει κάτι τέτοιο, γιατί αυτό σημαίνει ότι μαζί με τον ίδιο θα έπρεπε να ντρέπονται και οι ψηφοφόροι που τον ψήφισαν και του εμπιστεύτηκαν να είναι εκπρόσωπος τους στο ελληνικό κοινοβούλιο. Εκείνη τη στιγμή και παρόλο που καθ’ όλη τη διάρκεια της εκπομπής, ο Κος Τριανταφυλλόπουλος καταφερόταν ενάντια στους βουλευτές  με τα χειρότερα λόγια, μου αντεπιτέθηκε φραστικά λέγοντας μου ότι θα έπρεπε να ντρέπομαι κι εγώ για την επιλογή μου να είμαι υποψήφια βουλευτής γενικά, και με το συγκεκριμένο κόμμα ειδικά. Επίσης στο ξέσπασμα αυτό πάνω, μου είπε ότι θέλω να φάω τη θέση!!! του Κου Σταμάτη, κι ότι η φιλοδοξία μου με εμποδίζει να εκτιμήσω την αν μη τι άλλο την ειλικρινή μεταμέλεια του Κου Σταμάτη για τα τεκταινόμενα.
 
Θέλω να ξεκαθαρίσω ότι δεν έχω οιουδήποτε είδους εμπάθεια προς το πρόσωπο του Κου Σταμάτη, παρόλο που όπως είπα και στην εκπομπή το θεωρώ τουλάχιστον ειρωνικό ένας άνθρωπος σ’ αυτή την ηλικία με την δική του εμπειρία και μ’ αυτή τη θέση, να λέει τέτοιου είδους «ατάκες». Όσον αφορά τις φιλοδοξίες μου, αυτές για ευνόητους λόγους δε παρεμποδίζονται από τον εν λόγω κύριο.
 
Όσο για τον Κο Τριανταφυλλόπουλο, σε περίπτωση που επιθυμεί να συνεπάρει το κοινό του με τέτοιου είδους δηλώσεις, θα ήταν καλό να κρίνει για αρχή ποιους έχει απέναντι του. Ένας άνθρωπος ο οποίος δεν έχει βλάψει κανένα ούτε με άπατες, ούτε με μίζες, αλλά ούτε και με ψέματα, δεν έχει να φοβηθεί και κανένα. Ο μόνος του φόβος είναι να του αναθέσουν μια αποστολή και να μην τη φέρει εις πέρας, γιατί η συνείδηση του δεν του επιτρέπει να απογοητεύσει όσους τον πιστεύουν και τον εμπιστεύονται. Όταν αποφάσισα να ασχοληθώ με την πολιτική, η εντύπωση μου για το χώρο ήταν αυτή που μου είχαν μεταφέρει τα βιβλία που μελετούσα όλα αυτά τα χρόνια. Σ’ αυτά τα βιβλία λοιπόν είχα δει τους αρχαίους προγόνους μας να συμβουλεύουν το λαό να εμπιστεύεται τους άριστους και όχι τους αρεστούς. Σήμερα αλήθεια εμπιστευόμαστε τους άριστους η μήπως έχουμε δώσει την εξουσία στους αρεστούς και στους άξεστους;
 
Και για να μη μακρηγορώ άλλο, αφού ο Κος Τριανταφυλλόπουλος κατηγορεί τους πολιτικούς για όλα όσα τους κατηγορεί, αλλά από την άλλη κατηγορεί και εμάς τους νεότερους που θέλουμε να ασχοληθούμε με τα κοινά, ας μας πει λοιπόν ο ίδιος τι είναι αυτό που προτείνει στον ελληνικό λάο έτσι ώστε να βρεθεί μια λύση ως προς τα αδιέξοδα που έχουμε περιέλθει ως κοινωνία.
 
Σας ευχαριστώ πολύ για το βήμα που μου δίνετε να πω αυτά που ήθελα να πω και που μου δίνετε την δυνατότητα να βγω από το στάδιο της ανοχής και να περάσω στο στάδιο της «δυνατής φωνής».




Πηγή   gossip-tv.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου